Onze Sponsoren

Onze Sponsoren, Onze Trots!

Dankzij de vrijgevigheid van onze sponsoren hebben wij bij Scouting Weurt de beschikking over een prachtige overdekte aanhanger. Deze waardevolle bijdrage maakt het mogelijk om op een veilige en zorgeloze manier al onze materialen mee te nemen tijdens onze avontuurlijke kampen.

Ontdek Onze Sponsoren:

Onderaan deze pagina vind je een overzicht van al onze sponsoren, die we graag willen bedanken voor hun waardevolle steun aan Scouting Weurt. Samen bouwen we aan een sterke en avontuurlijke toekomst voor onze leden.

Foto’s van Onze Aanhanger:

Bekijk hieronder enkele foto’s van onze nieuwe aanwinst. De aanhanger, mogelijk gemaakt door de gulle bijdragen van onze sponsoren en Saam doet het, staat symbool voor de kracht van gemeenschap en samenwerking.

Mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren