Scouting Weurt maakt gebruik van Sponsorkliks

Ontdek hoe jij eenvoudig een waardevolle bijdrage kunt leveren aan Scouting Weurt zonder extra kosten! Met SponsorKliks wordt jouw online winkelervaring een bron van steun voor onze scoutinggroep. Of je nu van plan bent om online een pizza te bestellen bij Thuisbezorgd of wilt shoppen bij bekende webwinkels zoals Bol.com, Coolblue, HEMA, Zooplus en Expedia, jij kunt nu moeiteloos en kosteloos bijdragen aan het welzijn van Scouting Weurt.

Hoe werkt het?

Het concept is simpel maar effectief. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com wordt geplaatst. Maar liefst 75% van deze commissie wordt rechtstreeks gestort op de bankrekening van Scouting Weurt. Of je nu direct naar de website van je favoriete winkel gaat of de SponsorKlikspagina van Scouting Weurt gebruikt, jouw aankoopbedrag blijft hetzelfde. Het enige verschil is dat wanneer je via SponsorKliks.com winkelt, de webwinkel een commissie aan Scouting Weurt schenkt. Zo eenvoudig is het!

Gratis sponsoren, geen addertjes onder het gras!

Wil je ook kosteloos bijdragen aan het succes van Scouting Weurt? Begin dan met het doen van al jouw online aankopen via de SponsorKlikspagina van onze scoutinggroep. Het is een kleine moeite voor jou, maar het betekent directe inkomsten voor Scouting Weurt.

Waarom SponsorKliks?

– Geen extra kosten voor jou: Jouw online aankopen kosten niets extra, maar dragen wel bij aan Scouting Weurt.
– Diverse deelnemende webwinkels: Of je nu van plan bent om te winkelen bij Bol.com, Coolblue, HEMA, Zooplus, Expedia of andere populaire winkels, jouw aankopen kunnen een verschil maken.
– Anoniem blijven: Je blijft volledig anoniem tijdens het winkelen. SponsorKliks en Scouting Weurt weten alleen welke webwinkel je hebt bezocht en dat de commissie bedoeld is voor onze scoutinggroep.

Belangrijk om te weten: geen commissie op boeken

Houd er rekening mee dat er geen commissie wordt gegeven op boeken vanwege de vaste boekenprijs in Nederland.

Kies bewust en maak een gewoonte van het ondersteunen van Scouting Weurt bij jouw online aankopen. Bezoek onze SponsorKlikspagina via de volgende link: https://www.sponsorkliks.com. Samen maken we een groot verschil voor onze scoutinggroep!

Als je nog meer informatie wilt bekijk dan de video onderaan deze pagina.

Download nu de sponsorkliks app