Kalender word geladen……

Geboekt

In behandeling

Partially booked

To show CAPTCHA, please deactivate cache plugin or exclude this page from caching or disable CAPTCHA at WP Booking Calendar - Settings General page in Form Options section.

Wat zijn de verhuurtijden?
De verhuurperiode begint om 12.00 tenzij anders afgesproken. U mag tot 23.30 gebruikmaken van onze blokhut. Versterkte muziek is helaas niet toegestaan. De volgende dag levert u om 11.00 uur de sleutel weer in.

Prijzen:

Voor meerdaagse verhuringen of verhuur aan andere scoutinggroepen, kunt u contact met ons opnemen via mail of telefoon voor een prijsafspraak.

€170,- Voor standaard verhuur: het welpenlokaal (5m x 8m), klaptafels, klapbanken, stoelen, de keuken, het sanitair en buitenterrein.

€200,- Voor gehele blokhut: het welpenlokaal (5m x 8m), het Explorerlokaal (4m x 8m), klaptafels, klapbanken, stoelen, keuken, sanitair en buitenterrein. (Alleen voor scoutinggroepen of andere verenigingen).

€5,- per statafel.
€90,- voor de Oud -Hollandse spelletjes.
Afval is meenemen of achterlaten tegen betaling (€50,86).
Wat huurt u?
De Blokhut:
  • Welpenlokaal leeg aangeleverd (5m x 8m);
  • Keuken met fornuis, magnetron en koelkast;
  • Wasbakken;
  • Twee douches;
  • Vrouwen en heren toilet;

De Hangar (alleen in overleg):

• Scoutslokaal (6m x 6m);

Buitenterrein:

• Grasveld (200m2);
  • Betegeld (170m2);
  • Kampvuurkuil (25m2);

Standaard voorzieningen:

• Zes klaptafels;
  • 40 stoelen (extra op aanvraag);

Extra voorzieningen (alleen op aanvraag en tegen betaling):

• Vijf statafels;
  • Vier barkrukken;
  • 12 Oud-Hollandse spelletjes.

Omgeving

Rondom Scouting Weurt is er veel te vinden en te doen. Zo zit het centrum van Nijmegen om 10 minuten fietsen van de blokhut af. Ook in het centrum van Beuningen ben je binnen 10 minuten met de fiets.

In de omgeving is veel natuur te vinden. Op 15 minuten met de auto is het Bergharens bos te vinden, Hier kan je mooi wandelen en kan je leuke spellen spelen met kinderen.

Verder is er in de omgeving veel musea te vinden en andere activiteiten. Hieronder vind u een lijst met organisaties in de buurt.

Openbaar Vervoer:
Op nog geen 5 minuten lopen is er een bushalte in de richting van Nijmegen en Beuningen te vinden. Met de bus bent u snel in Nijmegen of Beuningen.

Supermarkten

Weurt
Coop Weurt

Beuningen